نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد

عیب یابی لباسشویی هاردستون

عدم ورود اب به داخل لباسشویی هاردستون

 اگر بعد از روشن کردن لباسشویی هاردستون متوجه شدید که داخل دستگاه اب وارد نمیشود ابتدا فشار اب منزل خود را چک کرده در صورت فشار مناسب به سراغ شیلنگ ورودی اب دستگاه بروید امکان دارد خم خوردگی برای شیلنگ وردی به وجود امده باشد که از ورود اب به داخل دستگاه جلوگیری میکند.

در آخر اگر از موارد اشاره شده اطمینان حاصل کردید که مشکلی ندارد باید به سراغ فیلتر شیر برقی بروید که کثیف نباشد امکان دارد بعد از چک همه این موارد اشکال دستگاه شما حل نشود که بعد این موارد امکان دارد شیر برقی دستگاه سوخته باشد یا مشکل ازسیم کشی دستگاه باشد ودر نهایت مشکل از برد دستگاه باشد.

 

هاردستون

نحوه جرم زدایی دستگاه

 علت جرم زدایی ماشین لباسشویی هاردستون به چه منظور است ممکن است شما هم به مشکل پایین امدن کیفیت شستشو البسه بعد از چند سال بربخورید که ما به شما پیشنهاد میکنیم دستگاه را جرم زدایی کنید تا کیفیت شستشو دستگاه مثل روز اول شود حال نحوه جرم زدایی ماشین لباسشویی مجیک به چه شکل است شما با مراجعه به یک هاپر مارکت یک بسته جرم گیر لباسشویی خریداری کرده دستگاه را روشن نمایید.  ورودی برنامه کتان تنظیم کنید و دمای اب را نیز  روی 90 درجه تنطیم نموده و استارت برنامه را بزنید بعد از گذشت 20 دقیقه از شروع برنامه یک چهارم پودر جرم گیر خود را داخل جا پودری اصلی ریخته و با کمی اب را به داخل لباسشویی هدایت کند تا اتمام برنامه منتظر بمانید تا برنامه به پایان برسید.

لرزش بیش از اندازه دستگاه در هنگام خشک کرن

 از دلایل لرزش بیش از حد دستگاه  در هنگام خشک کردن میتواند از عدم تنظیم مناسب پایه های دستگاه باشد پایه های عقب دستگاه را کاملا بسته و با پایه های جلو تنظیم دستگاه را انجام دهید اگر با تنظیم پایه مشکل شما حل نشد امکان دارد کمک های دستگاه شما دچار خرابی شده باشد ودر نهایت سه نظام و بلبرینگ های دستگاه شما دچار اشکال شده است.

عدم تخلیه اب از لباسشویی هاردستون

  اگر در حین کار دستگاه شما ارور تخلیه اب نمایش داد ابتدا به سراغ فیلتر های داخلی دستگاه بروید امکان دارد مجاری فیلتر ها گرفته شده باشد.

 در صورت عدم تخیله در گام دوم به سراغ شیلنگ تخیله رفته و از داخل لوله فاضلاب بیرون کشیده تخلیه دستگاه را بزنید امکان داد لوله فاضلاب منزل شما گرفته باشد.

 اگر از موارد اشاره شده مشکل شما حل نشد باید به سراغ پمپ تخیله و سیم کشی و در  نهایت برد دستگاه بروید.

آبریزی و نشتی اب در لباسشویی هاردستون

 از علت های ابریزی و نشتی در لباسشویی هاردستون  می توان به شیلنگ ورودی اب اشاره کرد که دچار نشتی شده است و یا اگر بعد از روشن شدن دستگاه دچار ابریزی شدید میشود دستگاه می توان به پارگی خرطومی دیگ به پمپ وخرطومی جاپودری به دیگ اشاره کرد.

عدم روشن شدن لباسشویی هاردستون

 در صورت عدم روشن شدن دستگاه ما به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا به سراغ پریز و دوشاخه دستگاه بروید در صورت اطمینان از برق دار بودن پریز مربوطه امکان دارد پارازیت گیر دستگاه دچار خرابی شده باشد  اگر با چک همه این موارد برق تا ورودی برد وجود داشت خرابی از برد شما می باشد.

کثیف شستن البسه در لباسشویی هاردستون

   علت اصلی کثیف شستن لباس در ماشین لباسشویی هاردستون به پایین بودن کیفیت مواد شوینده می باشد مواد شوینده خود را عوض کرده دستگاه را جرم زدایی کنید (نحوه جرم زدایی در قسمت بالا توضیح داده شده) دمای اب دستگاه را برای شستشوی البسه افزایش دهید مشکل شما حل خواهد شد.

مواد شوینده مناسب برای لباسشویی هاردستون

پیشنهاد ما به شما استفاده از مایع شستشو به جای پودر است چون هم کیفیت شستشوی بالاتری دارد و هم بافت لباسهای شما کمتر دچار اسیب میشود.

علت پاره شدن البسه داخل لباسشویی

 ابتدا به سراغ داخل محفظه قرار دادن لباس داخل دستگاه بروید امکان دارد فنر یا یک شئ تیز داخل دستگاه گیر کرده باشد یا درام دستگاه دچار پارگی شده باشد.

بدنه ماشین لباسشویی برق دارد

 علت برق دار بودن بدنه دستگاه نداشتن ارت منزل شماست پیشنهاد ما برای رفع این مشکل وصل کردن سیم ارت سیار به دستگاه است یا انداختن یه موکت جلوی دستگاه  تا از انتقال برق القایی به شما جلوگیری کند.

بعد از اتمام شستشو درب دستگاه باز نمیشود

 بعد از اتمام شستشو شما حتما باید بین 3 الی 5 دقیقه صبر کنید تا بتوانید درب دستگاه را باز کنید.

اگر بعد از پنج دقیقه درب دستگاه باز نشد میکروسویچ درب دستگاه شما خراب است و امکان دارد برد شما را نیز اسیب رسانده باشد.

لباسها بعد از خارج کردن از دستگاه خیلی چروک وداغ هستند

 اگر بعد از اسباب کشی این اتفاق برای شما افتاده است باید به سراغ ورودی اب گرم و سرد دستگاه بروید که برعکس بسته شده اند.

و اگر جابه جایی نداشته اید این اشکال از برد دستگاه شما می باشد که میتونید برای رفع ایراد با مجموعه ما تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی صدای زیاد وغیر طبیعی دارد

 صدا و لرزش زیاد در پایان هر برنامه نشانگر خرابی بلبرینگ و کاسه نمد و سه نظام دستگاه است که اگر سریع دست به تعمیر نشوید هزینه های سنگینی برای شما میتراشد.

 

لباسشویی هاردستون

 

سرویس دوره ای

شما با انجام سرویس دوره ای لباسشویی هاردستون از خرابی دستگاه جلوگیری کرده و کیفیت وطول عمر مفید دستگاه را افزایش داده واصطلاک دستگاه کاهش و کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی هاردستون افزایش یابد.

بازه سرویس دوره ای هر شش ماه یکبار میباشد. می توانی از متخصصین تکنیک سرویس،برترین نمایندگی لوازم خانگی هاردستون در مشهد بخواهید این کار را برایتان انجام دهند.

امتیازات تعمیر لباسشویی هاردستون توسط مجموعه تکنیک سرویس

امتیازات تعمیر لباسشویی هاردستون توسط مجموعه تکنیک سرویس عبارت اند از:

استفاده از قطعات اصلی

  مجموعه تکنیک سرویس با نصب قطعات اورجینال این اطمینان را برای مشتری ایجاد میکند که میتواند چندین سال متوالی دیگر از دستگاه استفاده کند.

کارشناسان مجرب و دوره دیده

   این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان اموزش دیده با میانگین 9 سال فعالیت در ضمینه نصب تعمیر لوازم خانگی با بهترین شکل دستگاه شما را تعمیر کنند.

سرعت خدمات

  سرعت و پیگیری تعمیر دستگاه مشتری یکی از اولویت های مجموعه می باشد که در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن  به نیاز مشتری پاسخ داده شود.

گارانتی خدمات و قطعات

 تمامی قطعات وخدمات ارائه شده توسط کارشناسان مجموعه تکنیک سرویس شامل گارانتی به مدت 90 الی 180 روز می باشند تا مشتری با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارد.

ارور ماشین لباسشویی هاردستون

راحت ترین راه ممکن برای اینکه بفهمید ماشین لباسشویی شما چه مشکلی برایش پیش آمده است و برای رفع مشکل و عیب یابی آن اقدامی انجام دهید دانستن معنی خطاهای سیستم آن می باشد. اگه مغز لباسشویی شما که اصطلاحا به آن برد هم گفته میشود بتواند مشکلی که برای ماشین لباسشویی شما به وجود آمده را تشخیص بدهد کار برای شما راحت تر میشود. شما از طریق "کد خطا" به راحتی میتوانید مشکل به وجود آمده را از طریق دفترچه راهنما بفهمید.

لازم به ذکر است که:

شما مشری عزیز باید این نکته را هم در نظر خود داشته باشید که در اکثر مواقع که برد یا همان مغز ماشین لباسشویی شما دچار اختلال شده باشد نمیتواند به درستی خطای به وجود آمده را به شما اطلاع رسانی کند ولی این مشکل چاره ای دارد شما قبل از هرکار سیستم را راه اندازی مجدد بکنید( برق ورودی اصلی کل سیستم را قطع کرده و دوباره وصل کنید) گاهی اوقات با انجام این کار مشکل مربوط قابل بر طرف شدن می باشد.

کد خطای ماشین لباسشویی هاردستون

انواع کد خطا:

کد خطا E10 - این مشکل مربوط به تراز نشدن آب داخل مخزن میباشد.

کد خطا E11 - این مشکل مربوط به آبگیری بیش از دستگاه می باشد( خرابی از هیدروستات یا آب شمار).

کد خطا E12 - این مشکل مربوط به آبگیری بیش از دستگاه می باشد( خرابی از هیدروستات).

کد خطا E20 - این مشکل مربوط به عدم تخلیه آب می باشد.

کد خطا E21 - این مشکل مربوط به این است که تخلیه آب به سختی صورت میگیرد.

کد خطا E30 - درب دستگاه باز می باشد.

کد خطا E31 - این مشکل مربوط به میکرو سوئیچ در می باشد.

کد خطا E33 - این مشکل مربوط به باز بودن در می باشد.

کد خطا E34 - این مشکل مربوط به سنسور المنت می باشد.

کد خطا E35 - این مشکل مربوط به کم نشان دادن دمای آب می باشد.

نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد

نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد شرکت تکنیک سرویس می باشد و این شرکت افتخار دارد تا بتواند شما را در امر خدمات یاری کند و خدمات خود را به شما ارائه کند. خدمات این شرکت بی وقفه هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته می باشد.

نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد

نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد با سالها سابقه در زمینه ارائه انواع خدمات پس از فروش و نصب لباسشویی های هاردستون کنار شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به محل شما اعزام شوند. هاردستون از سال2001 کار خود را آغاز کرد. و اکنون با تولید و فروش محصولاتی مانند غذاساز، سرخ کن، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی توانسته در بازار جهانی با برندهای معتبری به رقابت بپردازد. وجود نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد به شما کمک میکند از خدمات این برند به راحتی و در کمترین زمان استفاده کنید.

لباسشویی های تولیدی شرکت هاردستون، تمام اتوماتیک و تهیه شده از بهترین مواد اولیه و قطعات برقی-الکترونیکی می باشد که ضمن پاک کنندگی مناسب و کم مصرف بودن میزان آب و برق دارای دوام و عمر طولانی است. 

نمایندگی لباسشویی هاردستون شعبات مختلفی را در سراسر کشور دارد و میزان دسترسی مردم برای خرید محصولات شرکت در این مراکز بالاست و همچنین تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون نیاز به تعمیرکاران متخصص دارد.

هاردستون از جمله برندهایی است که انواع لوازم خانگی را در بازار عرضه می کند. این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت و طراحی مخصوص خود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

از آنجا که تعداد نمایندگی لباسشویی هاردستون زیاد است خدمات پس از فروش و محصولات را می توان از این مراکز دریافت کرد و هزینه های کمتری نیز برای مشتریان خواهد داشت.

این کار باعث می شود تا خریداران کمتر در بازار ضرر کنند و هر گونه عیوب احتمالی در محصولات در ابتدای فروش و نصب مشخص گردد.

نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد همچنین قیمت های ثابتی دارد که شرکت برای آن مشخص کرده و بنابراین خریداران می توانند بدون واسطه از شرکت اصلی خرید انجام دهند.

روش فروش محصولات از طریق نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد باعث افزایش رضایت مشتریان شده و تاثیر زیادی روی روند رضایتمندی آن ها خواهد داشت.

بسیاری از مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی هاردستون همچنین از تکنسین فنی و تخصصی برای نصب این محصولات بهره می برد و بدین سبب کارکرد و عملکرد دستگاه ارتقا خواهد یافت.

خدمات مختلف عرضه شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی هاردستون موجب شده تا خریداران بتوانند به بهترین نحو در بازار و میان برندهای مختلف، انتخاب درست داشته باشند.

 

 

نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد
نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد

ماشین لباسشویی هاردستون هم مانند بقیه لوازم خانگی دستگاه های الکتریکی و مکانیکی نیازمند مراقبت است و بنابر دلایلی همچون وارد آمدن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و… و یا صرفا کارکرد طولانی مدت آن، بالاخره دچار خرابی و شاید حتی از کار افتادن گردد. در چنین شرایطی تشدید مشکل و یا بروز مشکلات دیگر با به تعویق انداختن تعمیرات لباسشویی می تواند خسارات بیشتری به بار آورد.
لباسشویی هاردستون از جمله باکیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار است که بعد از خرید آن باید به دنبال حفظ و نگهداری آن باشیم که این امر از طریق متخصص و تعمیر کار برند هاردستون در نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد می باشد. ما برای کمک به شما و ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی هاردستون در مشهد در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
اگر به تازگی نقل مکان کرده اید، نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد با نصب لباسشویی شما بر طبق اصول استاندارد آن می توانند در راه اندازی ماشین لباسشویی به شما کمک کند. سرویس لباسشویی هاردستون با عیب یابی دقیق به وسیله متخصصان این حوزه انجام می پذیرد. همچنین اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده و لباس ها را به خوبی نمی شوید، نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد با تعمیر صدها ماشین لباسشویی و داشتن تجربه و دانش فنی متخصصین در این حوزه، می توانند برای رسیدگی و تعمیر ماشین لباسشویی به شما کمک کنند. بدون نگرانی بابت دستگاه خود، بیمه آن را در طول تعمیرات از ما بخواهید و کیفیت خدمات انجام شده را با گارانتی معتبر حتی پس از ارائه خدمات تجربه کنید.  

مشکلات ماشین لباسشویی

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی شما به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی ما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایع ترند در اینجا ذکر شده اند:

• نچرخیدن لباسشویی
• نشتی یا آبریزی لباسشویی
• لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
• جمع شدن آب در لباسشویی
• عمل نکردن دکمه های لباسشویی
• متوقف شدن لباسشویی در اواسط سیکل
• و…

ما کدام قطعات لباسشویی را تعمیر می کنیم؟

اولویت متخصصین ما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیرات شما کاهش یابند. همچنین، در مواقعی که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، می توان به رفع مشکل لباسشویی و ارائه خدمات ادامه داد. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی هاردستون، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال بر روی دستگاه شما نصب می گردند.
خرابی هر یک از قطعات لباسشویی می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعات لباسشویی هاردستون که توسط ما تعمیر/ تعویض می شوند:

• تسمه ها
• لاستیک دور درب
• دمپر
• سوئیچ فشاری
• پمپ تخلیه
• شناور و سوئیچ آن
• قفل درب و مجموعه آن
• تایمر
• برد الکترونیکی
• و…