نمایندگی تعمیرات گرنیه در مشهد

 یافتن نمایندگی تعمیرات گرنیه در مشهد برای بسیاری از افراد یک موضوع مهم است تا بتوانند لوازم خانگی خود را با بهترین قطعات و زیر نظر بهترین متخصصین فنی تعمیر نمایند تا علاوه بر تعمیرات صحیح قطعات در صورت تعویض،  مجددا از قطعه اصل و اورجینال برای دستگاه درحال تعمیر استفاده شود. برای دریافت بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی، تکنیک سرویس مشهد با سابقه ای بیش از 5 سال در حوزه تعمیرات لوازم خانه یکی از بهترین انتخاب های کاربران است.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی گرنیه

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی گرنیه یکی از چالش های کاربران و تکنسین هایی است که با این لوازم خانگی این شرکت اروپایی برخورد کرده اند. تعمیر ظرفشویی گرنیه در مشهد شاید یکی از تعمیرات پیچیده ترین تعمیرات لوازم خانگی برای تکنسین های تعمیر لوازم خانگی باشد. تعمیر یخچال گرنیه درمشهد برای همه متخصصین این حوزه از چالش برانگیز ترین تعمیرات لوازم خانگی است و به دلیل سختی تعمیرات این دستگاه فقط تعدا کمی از تکنسین های فنی حاضر به  قبول تعمیر این دستگاه هستند. قطعا تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد که یکی از لوازم خانگی مهم در خانه محسوب می شود، نیازمند تخصص و تجربه زیاد است. برای انجام تعمیرات تخصصی لوازم خانگی گرنیه، مجموعه تکنیک سرویس مشهد با سابقه ای بیش از 10 سال تعمیرات تخصصی لوازم خانگی، بهترین انتخاب افراد انجام تعمیرات تخصصی لوازم خانه است.

نمایندگی تعمیرات گرنیه در مشهد

تاریخچه یخچال گرنیه

کمپانی یخچال گرنیه با 65 سال سابقه درخشان در امر تولید و فروش لوازم خانگی توانسته به 70 کشور دنیا صادرات محصولاتش را انجام دهد. این برند اروپایی هم اکنون جزء برترین تولید کنندگان لوازم خانگی به شمار می رود. گرنیه یکی از برند های شناخته شده در بازار لوازم خانگی است. یخچال تولید شده توسط این برند از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و دوام و عمر طولانی دارد. 

برنامه های جذاب لوازم خانگی گرنیه

لوازم خانگی گرنیه برای ایجاد حس رضایت در بین مشتریان خود هرساله برای محصولاتی که به بازار ارائه می کند، برنامه های جدید و مطابق با نیاز کاربران را نیز معرفی می کند. در این بخش از مطلب قصد داریم تا برخی از برنامه هایی که این برند اروپایی برای افزایش و توسعه محصولات خود ارائه کرده است را بررسی کنیم.

همه چیز برای خانه شما

برنامه HOME که شامل طیف بسیار گسترده ای از محصولات می شود، به اولویت توسعه Gorenje تبدیل شد. تولید لوازم خانگی کوچک راه اندازی شد و یک سال بعد اولین تلویزیون با نام تجاری Körting تولید شد. کارخانه "Electronics" اولین تلویزیون های Gorenje را راه اندازی کرد.

این شرکت با به کارگیری سرمایه انباشته شده از طریق عملکرد موفق، چندین خرید انجام داد. این شرکت اروپایی در  سال 1978با ادغام با شرکت هایی از سراسر یوگسلاوی، تعداد کل کارکنان را به بیش از 20 هزار نفر رساند.  این دوره زمانی بود که شرکت می توانست به کارمندان و جوامع محلی کمک کند: کارگران به جای کارگاه های ساخت و ساز و طبقات مغازه، اوقات فراغت خود را در رویدادهای فرهنگی و شرکت در فعالیت های ورزشی سازماندهی شده توسط Gorenje می گذرانند. تعهد بالا به کار و تحصیل، همبستگی و مراقبت از استانداردهای اجتماعی در یک فرهنگ شرکتی مستحکم شکل گرفت. وفاداری به شرکت تا زمان بازنشستگی بخش مهمی از آن بود.
گسترش جهانی عمدی بازارهای پایین دستی

با افزایش تلاش های بین المللی سازی، این شرکت شبکه زیرمجموعه ها و دفاتر خود را در خارج از کشور گسترش داد که باز هم منجر به افزایش شدید فروش شد. اولین دفتر خارجی در سال 1972 در مونیخ آلمان تأسیس شد. در دهه هفتاد، رشد عمدتاً با افزایش حجم تولید تقویت شد. با این حال، در دهه هشتاد، تغییری به سمت افزایش اتکا به توسعه مدیریت، فناوری اطلاعات، فرآیند، فناوری و طراحی صورت گرفت. 

توسعه و نوآوری بسیار متعهد

شرکت گرنیه در دهه 1999 درها را برای توسعه فشرده لوازم خانگی از نظر فناوری و طراحی باز کرد.  در سال 1992، خشک کن های تخلیه به طیف محصولات پیوستند. ماشین لباسشویی الکترونیکی Simple&Logical با عملکرد کنترل لمسی نقطه عطفی از نظر طراحی بود. به دنبال آن خشک کن های کندانسوری انجام شد. برنامه یخچال فریزر بر کاهش اثرات زیست محیطی متمرکز بود. Gorenje یکی از اولین تولیدکنندگانی بود که استفاده از گازهای مخرب لایه ازن را متوقف کرد. رنگ سفید دیگر تنها رنگ در کالاهای سفید نبود. ماشین های لباس شویی رنگ نقره ای زیبایی به خود گرفتند و یخچال ها نیز به زودی از این روند پیروی کردند. مدل افسانه ای اولد تایمر در رنگ های دیگر نیز موجود بود.

همکاری نوآورانه و خلاقانه

جشن سالگرد Gorenje و ورود همزمان به هزاره جدید با راه اندازی مجموعه Gorenje Pininfarina جشن گرفته شد. Gorenje با همکاری استودیوی طراحی مشهور جهانی Pininfarina، برای اولین بار یک خانواده کامل از لوازم بزرگ با طراحی یکنواخت را ارائه کرد.

چشم اندازی از آینده

برنامه های بلندپروازانه این شرکت در سال گذشته با شروع بحران اقتصادی جهانی، با شکست قابل توجهی روبرو شد. اقدامات جدیدی برای تضمین موجودیت و توسعه بیشتر گرنیه انجام شد. رویکرد حرفه ای و تلاش بی حد و حصر منجر به واکنش به موقع و مسئولانه به شرایط تغییر بازار شد و به شرکت اجازه داد تا اعتماد مصرف کنندگان را حفظ کند و حتی سهم بازار را افزایش دهد. همه در گور معتقدند که پس از بحران، سطح بالای فعالیت های نوآوری و توسعه تنها راه موفقیت است. Gorenje چیزی فراتر از یک برند است.