نمایندگی یخچال ارج در مشهد

نمایندگی یخچال ارج در مشهد با نام تجاری تکنیک سرویس با بهره مندی از بهترین و حرفه ای ترین نیروهای متخصص در حوزه تعمیر لوازم خانگی سال هاست که در حال خدمت رسانی و تعمیر انواع یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی است. ما در مرکز تعمیرات تکنیک سرویس به عنوان نمایندگی یخچال ارج در مشهد با استفاده از قطعات اورجینال و اصل، در محل اقدام به رفع مشکلات یخچال ارج می کنیم.

آشنایی با برند ارج

برند ارج از سال 1316 فعالیت خود را در بازارهای ایران آغاز کرد و امروزه با 83 سال سابقه فعالیت در حوزه لوازم خانگی جزء قدیمی ترین و معتبرترین برندهای ایرانی به شمار می رود.

شرکت ارج در ابتدا فعالیت خود، اقدام به انجام کارهایی مانند جوشکاری، آهنگری و ریخته گری کرد. از دیگر فعالیت های ارج در بدو تولد، تولید صندلی های تاشو بود.

در دهه 50 شرکت ارج حیطه کاری خود را تغییر داد و وارد بازار لوازم خانگی شد. ارج کار خود را با تولید یخچال، کولر، ماشین لباسشویی و بخاری آغاز کرد. با گسترش کارخانه اش و افزایش نیروها به 3 هزار نفر توانست لقب بزرگترین کارخانه در خاورمیانه را در سال 1357 از آن خود کند.

برند تجاری ارج امروزه در تمام زمینه های تولید و ارائه وسایل خانگی فعالیت کرده و به پشتوانه سال ها سابقه و تلاش بی وقفه توانسته جای خود را در بین خانواده های ایرانی کسب نماید.

ارج با افزایش کیفیت محصولات خود و استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا جزء اولین انتخاب ها در خرید وسایل خانگی شده است که با پشتیبانی و ضمانت پس از فروش همچنین با افزایش تعداد نمایندگی ارج در کل کشور توانست نبض بازار را در دست گرفته و جزء برندهای نام اشنای ایرانی شود.

زمان مناسب برای تعمیر یخچال ارج

موضوع مهمی که در نگهداری و تعمیر یخچال ارج در مشهد مهم است؛ سرویس و بررسی کارشناسی آن است. باید به طور منظم وسایل خانگی توسط کارشناسان بررسی و سرویس شوند. اما اگر با وجود این موضوع باز هم دچار مشکلات و خرابی یخچال شده اید؛ سریعا با نمایندگی یخچال ارج در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر یخچال به محل شما اعزام شوند.

اما نکته مهم و حائز اهمیت در تعمیر یخچال، استفاده از دانش تعمیرکاران مجاز و معتبر است. زیرا اگر از فردی که در حوزه تعمیر یخچال تجربه و دانش کافی را ندارد، استفاده نمایید امکان این موضوع که با تشخیص نادرست باعث به وجود آمدن خسارات زیادی به یخچال شود؛ افزایش می یابد. پس حتما از مرکزی معتبر و با تجربه در حوزه تعمیر وسایل خانگی در مشهد استفاده کنید.

نمایندگی یخچال ارج در مشهد در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بالا در حال خدمات رسانی به مشتریان است تا بتواند آسایش بیشتری را برای هموطنان خود ایجاد کند.

خدمات نمایندگی یخچال ارج در مشهد

 تکنیک سرویس خدمات تعمیرات یخچال ارج را به صورت حرفه ای و کامل انجام می دهد. اما می توان به طور خلاصه خدمات زیر را به عنوان بخشی از سرویس دهی تکنیک سرویس برای تعمیر یخچال نام برد.

 

ما با ارائه خدمات ذکر شده در بالا و سرویس دهی مرتب به شما برای افزایش طول عمر یخچال تان کمک می کنیم.

نحوه ثبت سفارش برای تعمیر یخچال ارج در مشهد

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر یخچال در مشهد دارید؛ کافیست با ما تماس بگیرید. بعد از ثبت سفارش در اسرع وقت نیروهای متخصص نمایندگی ارج در مشهد به محل شما اعزام می شوند. بعد از بررسی و کارشناسی مشکل به وجود امده، اقدام به تعمیر و رفع آن می کنند. موضوعی که در تعمیر وسایل خانگی مهم است قطعات مورد استفاده در آن است.

نمایندگی یخچال ارج با استفاده از قطعات اورجینال و اصل به تعمیر وسایل خانگی شما می پردازد.

ویژگی که مرکز تعمیرات وسایل خانگی تکنیک سرویس دارد این است که بعد از برقراری ارتباط با شما، کارشناسان ابتدا با طرح سوالاتی به صورت تلفنی پی به مشکل ایجاد شده در روند عملکرد یخچال می برند. سپس اگر مسئله به وجود امده حاد و فوری نباشد راهنمایی کرده تا خودتان بدون هیچ هزینه ای اقدام به حل ان نمایید.

ویژگی های مرکز تعمیرات وسایل خانگی تکنیک سرویس

تکنیک سرویس که جزء معتبرترین نمایندگی های تعمیر یخچال در مشهد است مفتخر است که جزء برترین و فعال ترین نمایندگی های تعمیر وسایل خانگی در مشهد محسوب می شود. ما در این مرکز بعد از تعمیر وسایل شما، گارانتی و ضمانت پس از تعمیرات را می دهیم تا در صورت بروز مشکلی بتوانید از طریق آن به صورت رایگان اقدام به رفع مشکل خود کنید. از دیگر ویژگی های تکنیک سرویس می توان به نیروهای زبده و متخصص اشاره کرد.

 ما هر ساله با برگزاری دوره های جدید نیروهای خود را با فناوری ها و دانش جدید وسایل خانگی آشنا کرده تا بتوانند خدمات اصولی و درستی را برای رفع مشکلات مشتریان ارائه دهند. تمامی کارشناسان و نیروهای تعمیر وسایل خانگی تکنو سرویس جزء افراد مجرب و با تجربه چندین ساله در این حوزه هستند.

مرکز سرویس دهی و تعمیر وسایل خانگی تکنیک سرویس همیشه به فکر مشتریان خود است. از همین رو تا جای امکان از تعویض قطعات وسایل برقی خودداری می کنند و سعی در تعمیر انها دارند تا هزینه کمتری برای شما به همراه داشته باشد. فقط در صورتی که قطعه مورد نظر به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، اقدام به تعویض آن با قطعه ای اصل و اورجینال می کنند.

هزینه های تعمیر وسایل خانگی در مرکز تکنیک سرویس بسیار منصفانه و مناسب است که قبل از هر اقدامی ابتدا به اطلاع مشتری رسیده و بعد از اتمام کار پرداخت ان صورت می گیرد.

تکنو سرویس به دلیل بهره مندی از تعداد زیادی نیروهای متخصص و حرفه ای به سرعت قادر به رسیدگی به سفارش شما است. یعنی بعد از درج سفارش شما توسط اپراتور نیروهای ما به محل شما اعزام می شوند.