نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد

نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد با ارائه لباسشویی های هیوندای، توانست رضایت و اعتماد جمع کثیری از مشتریان خود را به دست داورد و لقب بهترین نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد را دریافت نماید. همچنین نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد علاوه بر فروش به روزترین لباسشویی های برند هیوندای، تعمیرات لباسشویی هیوندای را نیز انجام می دهد. کافیست تماس بگیرید تا کارشناسان ما به محل شما اعزام شوند. برند تجاری هیوندای کره جنوبی از جمله به نام ترین و معترترین شرکت های تولید کننده وسایل خانگی است. این شرکت که علاوه بر فعالیت در زمینه وسایل خانگی در خودروسازی نیر فعالیت گسترده ای دارد به عنوان برندی جهانی در بازارهای دنیا به رقابت با سایر شرکت های فعال در این حوزه می پردازد. وجود نمایندگی لوازم خانگی هیوندا در مشهد این اطمینان را به شما میدهد تا بتوانید در کمترین زمان از خدمات این برند استفاده نمایید.

مجموعه تکنیک سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیرات هیوندای در مشهد می باشد.

اگر دستگاه شما دچار اشکال شده است ویا نیاز به تعمیر و راه اندازی مجدد لباسشویی هیوندای دارید می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

لباسشویی های تولیدی شرکت هیوندای، تمام اتوماتیک و تهیه شده از بهترین مواد اولیه و قطعات برقی-الکترونیکی می باشد که ضمن پاک کنندگی مناسب و کم مصرف بودن میزان آب و برق دارای دوام و عمر طولانی است. 

نمایندگی لباسشویی هیوندای شعبات مختلفی را در سراسر کشور دارد و میزان دسترسی مردم برای خرید محصولات شرکت در این مراکز بالاست و همچنین تعمیر ماشین لباسشویی هیوندای نیاز به تعمیرکاران متخصص دارد.

هیوندای از جمله برندهایی است که انواع لوازم خانگی را در بازار عرضه می کند. این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت و طراحی مخصوص خود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

از آنجا که تعداد نمایندگی لباسشویی هیوندای زیاد است خدمات پس از فروش و محصولات را می توان از این مراکز دریافت کرد و هزینه های کمتری نیز برای مشتریان خواهد داشت.

این کار باعث می شود تا خریداران کمتر در بازار ضرر کنند و هر گونه عیوب احتمالی در محصولات در ابتدای فروش و نصب مشخص گردد.

نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد همچنین قیمت های ثابتی دارد که شرکت برای آن مشخص کرده و بنابراین خریداران می توانند بدون واسطه از شرکت اصلی خرید انجام دهند.

بسیاری از مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی هیوندای همچنین از تکنسین فنی و تخصصی برای نصب این محصولات بهره می برد و بدین سبب کارکرد و عملکرد دستگاه ارتقا خواهد یافت.

خدمات مختلف عرضه شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی هیوندای موجب شده تا خریداران بتوانند به بهترین نحو در بازار و میان برندهای مختلف، انتخاب درست داشته باشند.

هیوندای از جمله شرکت‌های مهم کره است که انواع لوازم خانگی را به بازار عرضه می‌کند.
این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت و طراحی مخصوص خود توانسته بازار ایران را در دست بگیرد. برند هیوندای با داشتن امکانات بروز و متناسب با نیاز مشتریان توانسته خود را در جمع بهترین و با کیفیت‌ ترین برند‌های کره قرار دهد.

یکی از سرویس‌هایی که باعث ایجاد آسایش و راحتی خانواده‌های ایرانی شده است، استفاده از برنامه تاخیر در شستشوی لباس‌ها می باشد که شما می‌توانید با تنظیم دستگاه روی این برنامه از شستشو لباس‌هایتان در ساعات اوج مصرف جلوگیری کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. این سرویس برند هیوندای به شما اجازه می‌دهد با تنظیم ساعت در هر زمان که بخواهید به صورت اتوماتیک لباسشویی شروع به شستشو نماید.

لباسشویی تولیدی شرکت هیوندای، تولید شده از بهترین قطعات الکترونیکی و متریال‌های موجود می‌باشد که ضمن پاک کنندگی عالی کم‌ مصرف نیز می‌باشند. اگر قصد خرید لباسشویی این برند را دارید این کار را با خیال راحتی انجام دهید.

 

تکنیک سرویس نمایندگی

 

ماشین لباسشویی هیوندای هم مانند بقیه لوازم خانگی الکتریکی ومکانیکی نیازمند مراقبت است و بنا بر دلایلی همچون وارد کردن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و... ویا صرفا با کارکرد طولانی مدت، بالاخره دچار خرابی می‌شود و حتی شاید موجب از کار افتادن گردد. در چنین شرایط تشدید مشکل ویا بروز مشکلات دیگر ویا به تعویق انداختن تعمیرات لباسشویی میتواند خسارات بیشتری به بار آورد.

اگر به تازگی نقل مکان کرده‌اید، مجموعه‌ تکنیک سرویس  نمایندگی تعمیرات هیوندای با نصب لباسشویی شما برطبق اصول استاندارد آن می‌تواند در راه اندازی  ماشین لباسشویی به شما کمک کند.

 نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد با تعمیر صدها لباسشویی و با داشتن تجربه و دانش فنی متخصصین، صلاحیت کافی برای رسیگی به دستگاه شما را دارد.

بدون نگرانی دستگاه خود را به ما بسپارید و بیمه آن را در طول تعمیرات از ما بخواهید وکیفیت خدمات ارائه شده را با گارانتی معتبر تجربه کنید.

عیب یابی ماشین لباسشویی هیوندای

عدم ورود آب به داخل لباسشویی هیوندای

 اگر بعد از روشن کردن لباسشویی هیوندای متوجه شدید که به داخل دستگاه آب وارد نمی‌شود، ابتدا فشار آب منزل خود را چک کرده و در صورت فشار مناسب به سراغ شیلنگ ورودی آب دستگاه بروید. امکان دارد خم خوردگی برای شیلنگ ورودی به وجود آمده باشد که از ورود آب به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند.

در آخر اگر از موارد اشاره شده اطمینان حاصل کردید که مشکلی ندارد باید به سراغ فیلتر شیر برقی بروید که کثیف نباشد. امکان دارد بعد از چک کردن همه‌ی این موارد اشکال دستگاه شما حل نشود که ممکن است شیر برقی دستگاه سوخته باشد یا مشکل ازسیم کشی دستگاه باشد ودر نهایت مشکل از برد دستگاه هم می‌تواند باشد.

نحوه جرم زدایی دستگاه

 علت جرم زدایی ماشین لباسشویی هیوندای به چه منظور است؟ ممکن است شما هم به مشکل پایین آمدن کیفیت شستشوی البسه بعد از چند سال بربخورید که ما به شما پیشنهاد میکنیم دستگاه را
جرم زدایی کنید تا کیفیت شستشو دستگاه مثل روز اول شود. حال نحوه جرم زدایی ماشین لباسشویی هیوندای به چه شکل است؟ شما با مراجعه به یک هایپر‌مارکت یک بسته جرم گیر لباسشویی خریداری کرده و دستگاه را روشن نمایید  وروی برنامه کتان تنظیم کنید ودمای آب را نیز روی 90 درجه تنطیم نموده و استارت برنامه را بزنید، بعد از گذشت 20 دقیقه از شروع برنامه یک چهارم پودر جرم گیر خود را داخل جا پودری اصلی ریخته وبا کمی آب آن را به داخل لباسشویی هدایت کنید تا اتمام برنامه منتظر بمانید تا برنامه به پایان برسد.

لرزش بیش از اندازه دستگاه در هنگام خشک کرن

 از دلایل لرزش بیش از حد دستگاه درهنگام خشک کردن می‌تواند تنظیم نا‌‌مناسب پایه‌های دستگاه باشد. پایه های عقب دستگاه را کاملا بسته و با پایه‌های جلو تنظیم دستگاه را انجام دهید. اگر با تنظیم پایه مشکل شما حل نشد امکان دارد کمک های دستگاه شما دچار خرابی شده باشد ودر نهایت سه نظام و بلبرینگ‌های دستگاه شما دچاراشکال شده است.

عدم تخلیه‌ اب از لباسشویی هیوندای

 اگر در حین کار دستگاه شما، ارور تخلیه آب نمایش داده شد، ابتدا به سراغ فیلتر‌های داخلی دستگاه بروید امکان دارد مجاری فیلترها گرفته شده باشد.

 در صورت عدم تخیله در گام دوم، به سراغ شیلنگ تخیله رفته واز داخل لوله فاضلاب بیرون کشیده و تخلیه دستگاه را بزنید امکان دارد لوله فاضلاب منزل شما گرفته باشد.

 اگر با موارد اشاره شده مشکل شما حل نشد باید به سراغ پمپ تخیله و سیم کشی و در نهایت برد دستگاه بروید.

آبریزی و نشتی آب در لباسشویی هیوندای

 از علت‌های آبریزی و نشتی در لباسشویی هیوندای می‌توان به شیلنگ ورودی آب اشاره کرد که دچار نشتی شده است. و یا اگر بعد از روشن شدن دستگاه دچار آبریزی شدید می‌شود، می‌توان به پارگی خرطومی دیگ به پمپ وخرطومی جاپودری به دیگ اشاره کرد.

عدم روشن شدن لباسشویی هیوندای

 در صورت عدم روشن شدن دستگاه، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به سراغ پریز و دوشاخه دستگاه بروید و در صورت اطمینان از برق دار بودن پریز مربوطه امکان دارد پارازیت گیر دستگاه دچار خرابی شده باشد، اگر با چک کردن همه این موارد برق تا ورودی برد وجود داشت خرابی از برد شما می باشد.

کثیف شستن البسه در لباسشویی هیوندای

 علت اصلی کثیف شستن لباس در ماشین لباسشویی هیوندای پایین بودن کیفیت مواد شوینده می‌باشد مواد شوینده خود را عوض کرده، دستگاه را جرم زدایی کنید (نحوه جرم زدایی در قسمت بالا توضیح داده شده است) و دمای آب دستگاه را برای شستشوی البسه افزایش دهید سپس مشکل شما حل خواهد شد.

مواد شوینده مناسب برای لباسشویی هیوندای

پیشنهاد ما به شما استفاده از مایع شستشو به جای پودر است. چون هم کیفیت شستشوی بالاتری دارد و هم بافت لباسهای شما کمتر دچار آسیب می‌شود.

علت پاره شدن البسه داخل لباسشویی

 ابتدا به سراغ محفظه قرار دادن لباس داخل دستگاه بروید امکان دارد فنر یا یک شئ تیز داخل دستگاه گیر کرده باشد یا درام دستگاه دچار پارگی شده باشد.

تکنیک سرویس نمایندگی

بدنه ماشین لباسشویی برق دارد

 علت برق دار بودن بدنه دستگاه نداشتن ارت منزل شماست پیشنهاد ما برای رفع این مشکل  وصل کردن سیم ارت سیار به دستگاه است یا انداختن یه موکت جلوی دستگاه  تا از انتقال برق القایی به شما جلوگیری کند.

بعد از اتمام شستشو درب دستگاه باز نمیشود

 بعد از اتمام شستشو حتما باید بین 3 الی 5 دقیقه صبر کنید تا بتوانید درب دستگاه را باز کنید.

اگر بعد از پنج دقیقه درب دستگاه باز نشد میکروسویچ درب دستگاه شما خراب است وامکان دارد به برد دستگاه شما نیز آسیب رسانده باشد.

لباس‌ها بعد از خارج کردن از دستگاه خیلی چروک وداغ هستند

 اگر بعد از اسباب کشی این اتفاق برای شما افتاده است باید به سراغ ورودی آب گرم وسرد دستگاه بروید که برعکس بسته شده‌اند.

و اگر جابه جایی نداشته‌اید این اشکال از برد دستگاه شما می‌باشد که می‌توانید برای رفع ایراد با مجموعه ما تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی صدای زیاد وغیر طبیعی دارد

 صدا ولزش زیاد در پایان هر برنامه نشانگر خرابی بلبرینگ وکاسه نمد وسه نظام دستگاه است که اگر سریع دست به تعمیر نشوید هزینه های سنگینی برای شما می‌تراشد.

سرویس دوره ای

انجام سرویس دوره‌ای لباسشویی هیوندای از خرابی دستگاه جلوگیری کرده و کیفیت وطول عمر مفید دستگاه را افزایش داده واصطلاک دستگاه کاهش وکیفیت شستشوی ماشین لباسشویی هیوندای افزایش می‌یابد.

بازه سرویس دوره‌ای هر شش ماه یکبار می‌باشد.

امتیازات تعمیر لباسشویی هیوندای توسط مجموعه تکنیک سرویس

استفاده از قطعات اصلی

  مجموعه تکنیک سرویس با نصب قطعات اوجینال این اطمینان را برای مشتری ایجاد می‌کند که می‌تواند چندین سال متوالی دیگر از دستگاه استفاده کند.

کارشناسان مجرب و دوره دیده

   این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان آموزش دیده با میانگین 9 سال فعالیت در زمینه نصب و تعمیر لوازم خانگی به بهترین شکل دستگاه شما را تعمیر می‌کنند.

سرعت خدمات

  سرعت و پیگیری تعمیر دستگاه مشتری یکی از اولویت های مجموعه می‌باشد که در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن به نیاز مشتری پاسخ داده شود.

گارانتی خدمات و قطعات

 تمامی قطعات وخدمات ارائه شده توسط کارشناسان مجموعه تکنیک سرویس شامل گارانتی به مدت 90 الی 180 روز می‌باشند تا مشتری با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارد.

نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد
نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد

ماشین لباسشویی هیوندای هم مانند بقیه لوازم خانگی دستگاه های الکتریکی و مکانیکی نیازمند مراقبت است و بنابر دلایلی همچون وارد آمدن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و… و یا صرفا کارکرد طولانی مدت آن، بالاخره دچار خرابی و شاید حتی از کار افتادن گردد. در چنین شرایطی تشدید مشکل و یا بروز مشکلات دیگر با به تعویق انداختن تعمیرات لباسشویی می تواند خسارات بیشتری به بار آورد.
لباسشویی هیوندای از جمله باکیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار است که بعد از خرید آن باید به دنبال حفظ و نگهداری آن باشیم که این امر از طریق متخصص و تعمیر کار برند هیوندای در نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد می باشد. ما برای کمک به شما و ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی هیوندای در مشهد در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
اگر به تازگی نقل مکان کرده اید،تکنیک سرویس با نصب لباسشویی شما بر طبق اصول استاندارد آن می توانند در راه اندازی ماشین لباسشویی به شما کمک کند. سرویس لباسشویی هیوندای با عیب یابی دقیق به وسیله متخصصان این حوزه انجام می پذیرد. همچنین اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده و لباس ها را به خوبی نمی شوید، نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد با تعمیر صدها ماشین لباسشویی و داشتن تجربه و دانش فنی متخصصین در این حوزه، می توانند برای رسیدگی و تعمیر ماشین لباسشویی به شما کمک کنند. بدون نگرانی بابت دستگاه خود، بیمه آن را در طول تعمیرات از ما بخواهید و کیفیت خدمات انجام شده را با گارانتی معتبر حتی پس از ارائه خدمات تجربه کنید.  

مشکلات ماشین لباسشویی

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی شما به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی ما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایع ترند در اینجا ذکر شده اند:

• نچرخیدن لباسشویی
• نشتی یا آبریزی لباسشویی
• لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
• جمع شدن آب در لباسشویی
• عمل نکردن دکمه های لباسشویی
• متوقف شدن لباسشویی در اواسط سیکل
• و…

ما کدام قطعات لباسشویی را تعمیر می کنیم؟

اولویت متخصصین ما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیرات شما کاهش یابند. همچنین، در مواقعی که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، می توان به رفع مشکل لباسشویی و ارائه خدمات ادامه داد. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی هیوندای، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال بر روی دستگاه شما نصب می گردند.
خرابی هر یک از قطعات لباسشویی می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعات لباسشویی هیوندای که توسط ما تعمیر/ تعویض می شوند:

• تسمه ها
• لاستیک دور درب
• دمپر
• سوئیچ فشاری
• پمپ تخلیه
• شناور و سوئیچ آن
• قفل درب و مجموعه آن
• تایمر
• برد الکترونیکی
• و…