نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد، بهترین گزینه برای تعمیرات تخصصی لباسشویی های این برند است. ما در تکنیک سرویس، دارای تیمی مجرب از تکنسین ها هستیم که می توانند تعمیرات لباسشویی ال جی را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن، انجام دهند. مجموعه ما به صورت 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل، برای کمک به شما آماده است.

نمایندگی ال جی در مشهد، با ارائه بهترین خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در خدمت مشتریان عزیز است. ال جی با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، توانسته خود را به یکی از برندهای مطرح در زمینه لوازم خانگی تبدیل کند. لباسشویی های این برند، کاملاً اتوماتیک و ساخته شده از بهترین قطعات هستند که علاوه بر پاک کنندگی و کم مصرف بودن، دارای طول عمر بالایی می باشند. در صورت بروز هرگونه مشکلی، نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی مشهد، آماده ارائه خدمات تعمیراتی به شماست،

دلایل انتخاب نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

انتخاب نمایندگی لوازم خانگی ال جی در مشهد خیال مشتریان را از بابت دریافت خدمات تعمیرات تخصصی و باکیفیت راحت می کند. در زیر مهمترین دلایل انتخاب تکنیک سرویس به عنوان بهترین نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در مشهد را بیان می کنیم:

 

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

مناطق تحت پوشش نمایندگی ال جی در مشهد

نمایندگی ال جی در مشهد با راه اندازی شعبات مختلف در سراسر شهر مشهد به مشتریان ساکن در مناطق مختلف خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهد. مجموعه تکنیک سرویس به عنوان یکی از نمایندگی های فعال در تعمیر لباسشویی ال جی در تمام نقاط شهر مشهد از جمله: قاسم آباد، هفت تیر، بلوار مصلی، احمدآباد و غیره به مشتریان عزیز خدمت رسانی می کند. هموطنان عزیز ساکن در این مناطق و سایر نقاط شهر مشهد می توانند برای تعمیرات لباسشویی ال جی خود به راحتی با ما تماس بگیرند و از خدمات تخصصی و باکیفیت ما بهره مند شوند. کافی است با شماره تلفن های زیر با ما تماس بگیرید.

 

برخی از شعبات نمایندگی ال جی در مشهد

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

برای تعیین وقت تعمیر لباسشویی در مشهد می توانید با شماره تلفن های زیر با مرکز خدمات مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تماس بگیرید:

تلفن: 05132710000

تلفن: 09159004867

 

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

بهترین خدمات نمایندگی لباسشویی الجی در مشهد

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد تنها به تعمیر لباسشویی منتهی نمی شود، بلکه خدماتی همچون نصب و سرویس دوره ای لباسشویی ال جی را نیز انجام می دهیم. اگر به تازگی نقل مکان کرده اید، نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی مشهد با نصب لباسشویی شما برطبق اصول استاندارد آن می تواند در راه اندازی ماشین لباسشویی به شما کمک کند.

این نمایندگی با تعمیر صدها لباسشویی و با داشتن تجربه و دانش فنی متخصصین، صلاحیت رسیگی به مشکلات لباسشویی ال جی شما را دارد. بدون نگرانی تعمیر لباسشویی ال جی خود را به ما بسپارید و از کیفیت خدمات ارائه شده همراه با گارانتی و بیمه در طول تعمیر لذت ببرید.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد را به تعمیرکاران متخصص بسپارید. اگر ماشین لباسشویی الجی شما دچار مشکل شده است باید هر چه زودتر با تعمیرکاران متخصص تماس بگیرید تا علت خرابی آن به سرعت بررسی شود و به دیگر قطعات ماشین آسیب نزند. ماشین لباسشویی الجی هم مانند بقیه لوازم خانگی دستگاه الکتریکی و مکانیکی نیازمند مراقبت است و بنا به هر دلایلی همچون وارد کردن ضربه، فشار، استفاده نادرست از دستگاه و یا صرفا کارکرد طولانی مدت آن بالاخره دچار خرابی می شود و حتی شاید از کار بیفتد. در چنین شرایطی به تعویق انداختن تعمیر لباسشویی ال جی می تواند خسارات بیشتری به بار آورد.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

نحوه ثبت درخواست تعمیر لباسشویی الجی در مشهد

شما مشتریان گرامی می توانید به دو صورت ثبت درخواست تلفنی و ثبت درخواست آنلاین، نسبت به اعلام خرابی لباسشویی الجی در مشهد اقدام کنید. در ثبت درخواست آنلاین فرمی به شما ارائه می شود، فیلدهای آن را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

در ثبت درخواست تلفنی کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

اگر دستگاه شما دچار اشکال شده است و یا نیاز به تعمیر و راه اندازی مجدد لباسشویی الجی دارید، می توانید با مجموعه ما که برترین نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد هستیم تماس بگیرید.

سرویس دوره ای لباسشویی ال جی در مشهد

شما با انجام سرویس دوره ای لباسشویی الجی از خرابی دستگاه جلوگیری کرده و کیفیت و طول عمر مفید دستگاه را افزایش می دهید. به کمک سرویس دوره ای اصطلاک دستگاه کاهش و کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی الجی افزایش می یابد. بازه سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی هر شش ماه یکبار می باشد. تکنیک سرویس می تواند برترین انتخاب برای سرویس ماشین لباسشویی شما باشد.

امتیازات تعمیر لباسشویی الجی توسط مجموعه تکنیک سرویس

  1. استفاده از قطعات اصلی لباسشویی ال جی: مجموعه تکنیک سرویس با نصب قطعات اوجینال لباسشویی ال جی، این اطمینان را برای مشتری ایجاد می کند که می توانند چندین سال متوالی دیگر از لباسشویی خود استفاده کند.
  2. کارشناسان مجرب و دوره دیده: این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان آموزش دیده با میانگین 9 سال فعالیت در زمینه نصب تعمیر لوازم خانگی به خصوص لباسشویی الجی به بهترین شکل دستگاه شما را تعمیر می کنند.
  3. سرعت خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در محل: سرعت خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در محل منزل و پیگیری تعمیر دستگاه مشتری یکی از اولویت های مجموعه ما می باشد که در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن به نیاز مشتری پاسخ داده شود.
  4. گارانتی خدمات و قطعات لباسشویی ال جی: تمامی قطعات و خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مجموعه تکنیک سرویس شامل گارانتی به مدت 90 الی 180 روز می باشند تا مشتری با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارد.
عیب یابی و تعمیر لباسشویی ال جی

کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

لباسشویی های ال جی کدهای خطای مختلفی را نشان می دهند. مهمترین آن ها عبارتند از:

UE - نشان دهنده به هم خوردن تعادل لباس ها

AE یا EI - نشتی آب

OE - مشکل در تخلیه آب

PF - قطع برق

PE - مشکل سنسور فشار

LE - ایراد موتور

DE - مشکل در قفل درب

کدهای دیگر نیز وجود دارد که معانی آن ها در دفترچه راهنما توضیح داده شده است. در صورت نیاز به کمک بیشتر، با تعمیرکار مجاز ال جی در مشهد تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد

متخصصان نمایندگی ال جی مشهد با بهره گیری از دانش فنی و تجربه کافی، آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد هستند. تعمیرکاران ما با انجام بازدید و بررسی اولیه، علت ایراد لباسشویی شما را شناسایی کرده و راهکارهای لازم برای رفع آن را ارائه می دهند. از جمله مواردی که می توانید برای عیب یابی و تعمیرات لباسشویی ال جی به ما مراجعه کنید عبارتند از:

 

عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد

رفع مشکل عدم ورود آب به داخل لباسشویی الجی

اگر بعد از روشن کردن لباسشویی الجی متوجه شدید که داخل دستگاه آب وارد نمی شود، ابتدا فشار اب منزل خود را چک کرده در صورت فشار مناسب به سراغ شیلنگ ورودی اب دستگاه بروید امکان دارد خم خوردگی برای شیلنگ وردی به وجود امده باشد که از ورود اب به داخل دستگاه جلوگیری میکند.

در آخر اگر از موارد اشاره شده اطمینان حاصل کردید که مشکلی ندارد باید به سراغ فیلتر شیر برقی بروید که کثیف نباشد امکان دارد بعد از چک همه این موارد اشکال دستگاه شما حل نشود که بعد این موارد امکان دارد شیر برقی دستگاه سوخته باشد یا مشکل از سیم کشی دستگاه باشد و در نهایت مشکل از برد دستگاه باشد.

نحوه جرم زدایی لباسشویی ال جی

علت جرم زدایی ماشین لباسشویی ال جی به چه منظور است؟ ممکن است شما هم به مشکل پایین آمدن کیفیت شستشو البسه بعد از چند سال بر بخورید که ما به شما پیشنهاد می کنیم. لباسشویی خود را جرم زدایی کنید تا کیفیت شستشو دستگاه مثل روز اول شود. حال نحوه جرم زدایی ماشین لباسشویی ال جی به چه شکل است؟ شما با مراجعه به یک هایپر مارکت یک بسته جرم گیر لباسشویی خریداری کرده و دستگاه را روشن نمایید. و روی برنامه کتان تنظیم کنید و دمای اب را نیز روی 90 درجه تنطیم نموده و استارت برنامه را بزنید. بعد از گذشت 20 دقیقه از شروع برنامه یک چهارم پودر جرم گیر خود را داخل جا پودری اصلی ریخته و با کمی آب ان را به داخل لباسشویی هدایت کنید و تا اتمام برنامه منتظر بمانید.

رفع مشکل لرزش بیش از اندازه لباسشویی ال جی در هنگام خشک کردن

از دلایل لرزش بیش از حد دستگاه در هنگام خشک کردن می تواند از عدم تنظیم مناسب پایه های دستگاه باشد پایه های عقب دستگاه را کاملان بسته وبا پایه های جلو تنظیم دستکاه را انجام دهید اگر با تنظیم پایه مشکل شما حل نشد امکان دارد کمک های دستگاه شما دچار خرابی شده باشد ودر نهایت سه نظام و بلبرینگ های دستگاه شما دچار اشکال شده است

رفع مشکل عدم تخله آب از لباسشویی ال جی

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکل عدم تخلیه و تخلیه ناقص آب شستشو شده است، راهکارهای زیر می تواند مفید باشد:

در صورتی که با اقدامات بالا مشکل برطرف نشد با مراجعه به تعمیرکاران مجرب نمایندگی ال جی مشهد، عیب یابی و تعمیرات تخصصی تری صورت خواهد گرفت.

رفع مشکل آبریزی و نشتی آب در لباسشویی ال جی

از علت های آبریزی و نشتی آب در لباسشویی ال جی می توان به شیلنگ ورودی آب اشاره کرد که دچار نشتی شده است و یا اگر بعد از روشن شدن دستگاه دچار آبریزی شدید می شود. از دیگر علت ها می توان به پارگی خرطومی دیگ به پمپ و خرطومی جاپودری به دیگ اشاره کرد.

بررسی مشکل عدم روشن شدن لباسشویی ال جی

در صورت عدم روشن شدن لباسشویی ال جی ما به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا به سراغ پریز و دو شاخه دستگاه بروید. در صورت اطمینان از برق دار بودن پریز مربوطه امکان دارد پارازیت گیر دستگاه دچار خرابی شده باشد اگر با چک همه این موارد برق تا ورودی برد وجود داشت خرابی از برد شما می باشد.

کثیف شستن البسه در لباسشویی الجی

علت اصلی کثیف شستن لباس در ماشین لباسشویی الجی به پایین بودن کیفیت مواد شوینده می باشد مواد شوینده خود را عوض کرده دستگاه را جرم زدایی کنید (نحوه جرم زدایی در قسمت بالا توضیح داده شده) دمای اب دستگاه را برای شستشوی البسه افزایش دهید مشکل شما حل خواهد شد

مواد شوینده مناسب برای لباسشویی الجی

پیشنهاد ما به شما استفاده از مایع شستشو به جای پودر است چون هم کیفیت شستشوی بالاتری دارد و هم بافت لباس های شما کمتر دچار آسیب می شود.

رفع مشکل پاره شدن البسه داخل لباسشویی

اگر لباس های شما هنگام شستشو در ماشین لباسشویی ال جی پاره می شوند، علل احتمالی و راه حل های زیر پیشنهاد می شود:

بدنه ماشین لباسشویی ال جی برق دارد

علت برق دار بودن بدنه لباسشویی ال جی، نداشتن ارت منزل شماست پیشنهاد ما برای رفع این مشکل وصل کردن سیم ارت سیار به دستگاه یا انداختن یه موکت جلوی دستگاه است تا از انتقال برق القایی به شما جلوگیری کند.

رفع مشکل باز نشدن درب لباسشویی ال جی

بعد از اتمام شستشو شما حتما باید بین 3 الی 5 دقیقه صبر کنید تا بتوانید درب دستگاه را باز کنید. اگر بعد از پنج دقیقه درب دستگاه باز نشد موارد زیر را بررسی کنید.

 

رفع مشکل باز نشدن درب لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی صدای زیاد و غیر طبیعی دارد

صدا و لرزش زیاد در پایان هر برنامه نشانگر خرابی بلبرینگ و کاسه نمد و سه نظام دستگاه است که اگر سریع دست به تعمیر نشوید هزینه های سنگینی برای شما می تراشد.

ما در نمایندگی لباسشویی ال جی مشهد، کدام قطعات لباسشویی ال جی را تعمیر می کنیم؟

اولویت متخصصین ما در نمایندگی لباسشویی ال جی مشهد، تعمیر قطعات ماشین لباسشویی است تا هزینه های دستگاه شما کاهش یابد. همچنین در مواقعی که قطعه در بازار و انبار موجود نباشد می توان به رفع اشکال لباسشویی الجی و ارائه خدمات ادامه داد. با این وجود بعد از عیب یابی دقیق تکنسین لباسشویی الجی در صورت نیاز به تعویض قطعه از دستگاه تمامی مراحل تعمیر تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود بر عهده متخصص لباسشویی الجی بوده و تنها قطعات اورجینال بر روی دستگاه نصب می شود.

برخی از قطعات لباسشویی الجی که توسط کارشناسان لباسشویی الجی تعمیر یا تعویض می شود:

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی

ال جی از جمله شرکت های مهم کره است که انواع لوازم خانگی را به بازار عرضه می کند. این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت و طراحی مخصوص خود توانسته بازار ایران را در دست بگیرد. برند الجی با داشتن امکانات بروز و متناسب با نیاز مشتریان توانسته خود را در جمع بهترین و با کیفیت ترین برند های کره قرار دهد.

یکی از سرویس هایی که باعث ایجاد آسایش و راحتی خانواده های ایرانی شده استفاده از برنامه تاخیر در شستشو لباس ها می باشد که شما می توانید با تنظیم دستگاه روی این برنامه از شستشو لباسهایتان در ساعات اوج مصرف جلوگیری کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. این سرویس برند الجی به شما اجازه می دهد با تنظیم ساعت هر زمان که بخواهید به صورت اتوماتیک لباسشویی شروع به شستشو نماید.

لباسشویی تولیدی شرکت الجی تولید شده از بهترین قطعات الکترونیکی و متریالها موجود می باشد که ضمن پاک کنندگی عالی کم مصرف نیز می باشند اگر قصد خرید لباسشویی این برند را دارید این کار را با خیال راحتی انجام دهید.